Θηλασμός vs εργασία. Μια αληθινή ιστορία μιας θηλάζουσας εργαζόμενης μητέρας και ο αγώνας διεκδίκησης των καταπατημένων δικαιωμάτων της. 

2019-05-05

Μην ξεχάσετε να διαβάσετε το αρχείο με τον νόμο για την προαγωγή του μητρικού θηλασμού μετά την ιστορία!

Είμαι καινούργια μαμά, αναπληρώτρια εκπαιδευτικός και πρέπει να γυρίσω στην δουλεία μετά το πέρας 8 εβδομάδων από τον τοκετό. Επιλέγω να προσφέρω στο παιδί μας την καλύτερη τροφή, το μητρικό γάλα ,θηλάζω αποκλειστικά από την πρώτη στιγμή. Ήρθε η μέρα να πάω στην δουλεία μου ,με τύψεις και ενοχές που αφήνω το παιδί μας τόσο μικρό, ευτυχώς στα χέρια του παππού και της γιαγιάς. Δεν έχω άλλη επιλογή γιατί αν δεν πάω στην δουλειά φέτος υπάρχουν πολλές πιθανότητες να μην δουλέψω του χρόνου .Έχοντας το άγχος αυτό έρχεται να προστεθεί και το άγχος για την άντληση γάλακτός στο χώρο εργασίας. Αντιμετώπισα την έλλειψη κατανόησης της κατάστασης που περνούσα από μέρους της διεύθυνσης του σχολείου, ιδιαίτερα από την υποδιευθύντρια-γυναίκα-,του σχολείου και την καταπάτηση των δικαιωμάτων μου. Ζήτησα χρόνο (30λεπτά)για να αντλώ καθημερινά γάλα για το παιδί μας και να διαφυλάξω φυσικά την υγεία του στήθους μου. Για 2 βδομάδες με είχαν στο περίμενε και έλεγαν «ναι ,θα έχεις χρόνο την άντληση γάλατος άλλα έπεσες και στην συγκυρία να μην έχουμε προσωπικό, θα το δούμε..» .Εδώ θέλω να τονίσω ότι αυτό ήταν απλά δικαιολογία και δεν υπήρχε ανταπόκριση στην πράξη λόγω της ειδικότητας που έχω (ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό). Εγώ αντλούσα γάλα με την ψυχή στο στόμα 5-10λεπτά και αν προλάβαινα . Η κατάσταση αυτή μου δημιούργησε απίστευτο άγχος τόσο για την υγεία μου όσοκαι για το φαγητό του παιδίου μας. Έφτασα σε σημείο να μην μπορώ να αντλώ με το θήλαστρο λόγω άγχους. Ούτε σταγόνα δεν μπορούσα να βγάλω και οι αρνητικές σκέψεις να πλημυρίζουν το μυαλό μου, άλλα μόλις έβαζα το παιδί μας στο ίδιο στήθος έτρωγε κανονικά. Ο κόμπος έφτασε στο χτένι. Δεν μπορούσα να ρισκάρω άλλο την υγεία μου και το φαγητό του παιδιού μας. Αποφάσισα να διεκδικήσω ότι δικαιούμαι για το παιδί μας. Συγκέντρωσα όλα το δικαιώματα μου και τους νόμους και τα πήγα στον διευθυντή. Ακόμα και τότε προσπάθησαν να βάλουν εμπόδια, «και πως το εννοεί ο νόμος αυτό, ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς;» κ.α. Τελικά πήρα αυτό που δικαιούμαι εγώ και το παιδί μας, χρόνο για άντληση μητρικού γάλατος(30λεπτά)καθημερινά. Επιμονή και πίεση για την κατάκτηση του δικαιώματος μας ως μητέρες να προσφέρουμε το καλύτερο για τα παιδιά μας. Υπάρχουν άνθρωποί να μας στηρίξουν!

                                                                                                               Α. Χ. εκπαιδευτικός

© 2019 Μidwifery Services
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε